Koordinátor dodávky nábytku

Popis pozice

  • Kontrola a zpracování cenových nabídek, komunikace se zákazníkem
  • optimalizace typového a atypického řešení nábytku, návrh alternativního řešení
  • kontrola, úprava či zpracování atypické výrobní dokumentace
  • optimalizace požadovaných řešení – hledání alternativ a úspor
  • podíl na rozvoji produktové kolekce a postavení značky na trhu
  • zajištění materiálů na podporu prodeje pro architekty, klienty
  • udržování aktuálnosti katalogů dodavatelů a databáze klientů
  • aktivní komunikace v ČJ a AJ s domácími i zahraničními dodavateli/klienty
  • tendrování dodavatelů
  • koordinace a zodpovědnost za svěřené projekty, dohled nad realizací zakázek
  • zajištění včasných dodávek zákazníkovi dle dohodnutého harmonogramu
  • řešení reklamací – spolupráce s projekt managerem, který zajišťuje montáž
  • práce s interním systémem, evidence zpracovaných zakázek
  • vystavování objednávkových listů zákazníkům, kontrola došlých faktur, kontrola objednávek
  • vyúčtování projektu

Co je pro nás podstatné

  • SŠ technického či ekonomického směru
  • praxe v oboru výhodou
  • dobrou znalost práce s MS Office, zejména MS Excel
  • komunikativnost, spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost, důslednost
  • schopnost samostatného řešení problémů a organizační schopnosti
  • aktivní a iniciativní přístup k práci a zadaným úkolům
  • řidičský průkaz skupiny B výhodou

Co nabízíme

  • zaměstnání v silné a stabilní společnosti s dlouhodobou perspektivou
  • neformální atmosféru a přátelské prostředí
  • základní plat + pravidelné bonusy
  • 25 dní dovolené
  • po 4 odpracovaných letech jednorázově měsíc volna navíc
  • narozeninové volno
  • 3x sick day
  • 2x týdně možnost práce z domova
  • vzdělávání v oboru, jazykové kurzy
  • dotovanou MultiSport kartu
  • teambuildingy a grilovačky na terase (nudit se u nás nebudete!)
  • jóga, masér a barber na pracovišti

Naše volná židle čeká jen na vás

Máte pocit, že si sedneme? Nejlepší příležitost se k nám přidat!

Životopis