Koordinátor dodávky nábytku
Popis pozice
- Kontrola a zpracování cenových nabídek, komunikace se zákazníkem
- optimalizace typového a atypického řešení nábytku, návrh alternativního řešení
- kontrola, úprava či zpracování atypické výrobní dokumentace
- optimalizace požadovaných řešení – hledání alternativ a úspor
- podíl na rozvoji produktové kolekce a postavení značky na trhu
- zajištění materiálů na podporu prodeje pro architekty, klienty
- udržování aktuálnosti katalogů dodavatelů a databáze klientů
- aktivní komunikace v ČJ a AJ s domácími i zahraničními dodavateli/klienty
- tendrování dodavatelů
- koordinace a zodpovědnost za svěřené projekty, dohled nad realizací zakázek
- zajištění včasných dodávek zákazníkovi dle dohodnutého harmonogramu
- řešení reklamací – spolupráce s projekt managerem, který zajišťuje montáž
- práce s interním systémem, evidence zpracovaných zakázek
- vystavování objednávkových listů zákazníkům, kontrola došlých faktur, kontrola objednávek
- vyúčtování projektu
Co je pro nás podstatné
- SŠ technického či ekonomického směru
- praxe v oboru výhodou
- dobrou znalost práce s MS Office, zejména MS Excel
- komunikativnost, spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost, důslednost
- schopnost samostatného řešení problémů a organizační schopnosti
- aktivní a iniciativní přístup k práci a zadaným úkolům
- řidičský průkaz skupiny B podmínkou
Co nabízíme
- zaměstnání v silné a stabilní společnosti s dlouhodobou perspektivou
- neformální atmosféru a přátelské prostředí
- základní plat + pravidelné bonusy
- 25 dní dovolené
- po 4 odpracovaných letech jednorázově měsíc volna navíc
- narozeninové volno
- 3x sick day
- 2x týdně možnost práce z domova
- vzdělávání v oboru, jazykové kurzy
- dotovanou MultiSport kartu
- teambuildingy
- jóga, masér a barber na pracovišti
Naše volná židle čeká jen na vás
Máte pocit, že si sedneme? Nejlepší příležitost se k nám přidat!