Využijte na maximum příležitost pro změnu, kterou vytváří návrat zaměstnanců do kanceláří. Jak přesun z home officu do firem zvládnout co nejlépe? A co udělat pro to, aby se z kanceláří stalo lepší místo, než když jsme tam pracovali naposled? Společná online konference Assessment Systems, CAPEXUS a Fitgee vám představí nové návyky a přístupy k práci. Objevte kroky vedoucí k firemnímu prostředí, ve kterém se pracuje efektivněji a pohodověji než kdykoliv předtím.
Máte zájem o záznam z konference?
Prosím, vyplňte následující formulář. Poté budete přesměrováni na stránku s celým záznamem z online konference.
Program
9:00 až 9:05 – Začátek konference
9:05 až 9:40 – Nová tvář kanceláří - Apolena Weissová, CAPEXUS
9:40 až 10:15 – Fit Office - Katarína Železná, Fitgee
10:15 až 10:50 – Duševní zdraví a návrat do kanceláře - Nikola Kročková a Adam Šíma, Assessment Systems
10:50 až 11:00 – Závěr konference
Nová tvář kanceláří: 4 principy moderního pracovního prostředí
Do kanceláře na půlku týdne a rozhodně ne dělat individuální práci za stolem v univerzálně nevhodném openspace. Přístup k práci se nezvratně změnil a pracovní prostory se tomu také přizpůsobují. Ve společnostech dochází k restartu potřeb kanceláří. Bude v prostorách navržena zóna pro tichou práci, týmový hybridní prostor, spací místnost a co specifikace vybavení zasedaček? Vyslechněte si, jaké základní principy je potřeba v nových prostorech uvažovat.
FIT OFFICE: Aby návrat do kanclu nebolel a mozek myslel
Na židli trávíme i dvanáct hodin denně. Sezení je tedy vůbec nejčastější aktivitou, kterou děláme. A tak bychom měli velmi dobře vědět, jak na práci za počítačem, aby nás nic nebolelo a lépe nám to myslelo. Jak po návratu do kanceláře rozhýbat své kolegy a probudit v nich zdravější návyky, jež jim doopravdy vydrží? Proč klasické Dny zdraví ke změně nestačí? Z jakého důvodu stál doopravdy loňský rok firmy na bolestech zad 2,4 miliardy korun? A jak vytvořit pohybové benefity, které nebudou jenom pro patnáct nadšenců jógy? Těšit se můžete především na praktické tipy, jak udělat z kanceláří zdravější a produktivnější místo pro sebe i své kolegy.
Duševní zdraví, dopady a návrat do kanceláře: Covid aneb cesta tam a zase zpátky
Návrat do kanceláří představuje pro zaměstnance další velkou mentální výzvu. Proč může být přesun do firemního prostředí opravdu psychicky náročný? Jak ho zvládnout co nejlépe a co bude klíčem pro návrat bez stresu i úzkosti? Dozvíte se také, jak se během pandemie proměnil svět práce a jaké dopady to má na duševní zdraví zaměstnanců. A pochopíte, jak se co nejlépe adaptovat na současnou situaci i jaké další výzvy na nás s příchodem do kanceláře čekají.
Speakeři
V Assessment Systems pracuje jako mezinárodní produktová manažerka Employee Assistance Programu, jako vedoucí české asistenční linky pro zaměstnance a sama působí jako krizová interventka. Také vede workshopy zaměřené na duševní zdraví, které je zároveň hlavním tématem, jímž se ve firmách zabývá.
Ve společnosti CAPEXUS vede oddělení Workplace Consultancy a má dlouholeté zkušenosti z nemovitostního trhu. Jako konzultantka pracuje s klientem, aby pochopila nejen obchodní potřeby a cíle, ale také procesy a projektový management. Zpracovává plán řízení změn, jak implementovat nové principy pracoviště ve společnosti, jelikož kancelář dnes zdaleka neznamená jen samotný fyzický prostor.
V Assessment Systems pracuje na pozici konzultanta. Hlavní oblastí jeho práce je pracovně psychologická diagnostika. Mimo další oblasti se zabývá problematikou well-beingu a duševního zdraví.
Zakladatelka a CEO startupu Fitgee, který učí zaměstnance firem, jak na produktivnější den bez bolesti a pracovních neschopenek. Ráda objevuje nové možnosti, které pomáhají lidem zůstat při časově náročném zaměstnání fit. Zajímá se také o to, jak díky pohybu zlepšit fungování mozku a být v práci produktivnější. Věří, že každý seminář, webinář či workshop je především příležitostí inspirovat účastníky ke změně.
Moderátor
Marketingová specialistka ve společnosti CAPEXUS s vášní pro design interiéru má zkušenosti s marketingovou komunikací, strategií, řízením značky, online marketingem, i psaním PR textů. Mimo to pořádá workshopy a jiné akce a to převážně na témata v oblasti pracovního prostředí.