Office Coordinator
Popis pozice
- Poskytovat administrativní podporu týmu
- Úzce spolupracovat na úkolech s Office Managerkou
- Zajišťovat bezproblémový provoz kancelářských prostor
- Spolupracovat s dodavateli kancelářských potřeb, občerstvení, úklidu apod.
- Pomáhat s provozem firemního vozového parku
- Objednávat kurýry, vyřizovat poštu
- Zařizovat ubytování a letenky na služební cesty pro management společnosti
- Závěrečná kontrola a tisk faktur v interním systému Teamogy
- Fyzické zakládání faktur a jiných finančních dokumentů do papírového archivu
Co by Ti nemělo chybět?
- Velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
- Samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost
- Reprezentativní vystupování
- Chuť nastavit společně chod nových kanceláří ke spokojenosti celého týmu
- Schopnost zorganizovat si čas a zpracovat větší množství ad hoc požadavků
Co může být výhodou?
- Zkušenost na obdobné pozici alespoň 1 rok
- Angličtina na úrovni B1
- ŘP skupiny B
- Nástup možný ihned
Co nabízíme
- Neformální atmosféru a přátelské prostředí
- Základní plat + bonusy
- Zaměstnání v silné a stabilní společnosti s dlouhodobou perspektivou
- Notebook, telefon
- Vzdělávání v oboru, jazykové kurzy
- Dotovanou MultiSport kartu
- 25 dní dovolené + bonus měsíc dovolené navíc po 4 letech
- Narozeninové volno
- Sick days
- Teambuildingy a grilovačky na terase (nudit se u nás nebudeš!)
- Jógu, maséra a ovoce na pracovišti
Naše volná židle čeká jen na vás
Máte pocit, že si sedneme? Nejlepší příležitost se k nám přidat!