Office Coordinator

Popis pozice

  • Poskytovat administrativní podporu týmu
  • Úzce spolupracovat na úkolech s Office Managerkou
  • Zajišťovat bezproblémový provoz kancelářských prostor
  • Spolupracovat s dodavateli kancelářských potřeb, občerstvení, úklidu apod.
  • Pomáhat s provozem firemního vozového parku
  • Objednávat kurýry, vyřizovat poštu
  • Zařizovat ubytování a letenky na služební cesty pro management společnosti
  • Závěrečná kontrola a tisk faktur v interním systému Teamogy
  • Fyzické zakládání faktur a jiných finančních dokumentů do papírového archivu

Co by Ti nemělo chybět?

  • Velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
  • Samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost
  • Reprezentativní vystupování
  • Chuť nastavit společně chod nových kanceláří ke spokojenosti celého týmu
  • Schopnost zorganizovat si čas a zpracovat větší množství ad hoc požadavků

Co může být výhodou?

  • Zkušenost na obdobné pozici alespoň 1 rok
  • Angličtina na úrovni B1
  • ŘP skupiny B
  • Nástup možný ihned

Co nabízíme

  • Neformální atmosféru a přátelské prostředí
  • Základní plat + bonusy
  • Zaměstnání v silné a stabilní společnosti s dlouhodobou perspektivou
  • Notebook, telefon
  • Vzdělávání v oboru, jazykové kurzy
  • Dotovanou MultiSport kartu
  • 25 dní dovolené + bonus měsíc dovolené navíc po 4 letech
  • Narozeninové volno
  • Sick days
  • Teambuildingy a grilovačky na terase (nudit se u nás nebudeš!)
  • Jógu, maséra a ovoce na pracovišti

Naše volná židle čeká jen na vás

Máte pocit, že si sedneme? Nejlepší příležitost se k nám přidat!

Životopis