Novým šéfem marketingu společnosti CAPEXUS je Radim Petlach

Společnost CAPEXUS, která navrhuje a realizuje kancelářské a obchodní prostory, oznamuje změnu na pozici marketingového ředitele.
Po téměř 6 letech firmu opouští Michaela Kopecká, která značnou měrou přispěla k výrazné identitě a růstu firmy. V pozici ji nahrazuje Radim Petlach, jenž dříve působil ve společnosti Philips. Petlach se bude soustředit také na vytváření a posilování vztahu s klienty.

Radim Petlach má za sebou pracovní zkušenosti z marketingu velkých nadnárodních firem jako Philips nebo Procter & Gamble. Prioritami bude posílení pozice značky na realitním trhu a zvýraznění komunikace služeb design & build, poradenství v oblasti pracovního prostředí (workplace consultancy) a zajištění technologického vybavení kanceláří.
Daniel Matula, jednatel společnosti CAPEXUS
Moderní zasedací místnost ve světlých barvách ve společnosti Rowan Legal

Kariéra

Petlach (28) do společnosti CAPEXUS přichází po tříleté zkušenosti v marketingovém oddělení firmy Philips,
kde od září 2019 působil na pozici Senior Marketing Specialist. Dříve působil ve společnostech Procter & Gamble a ExxonMobil. Radim Petlach je absolventem Vysoké školy ekonomické v Praze, kde získal titul Ing.
v oboru Mezinárodní obchod na Fakultě mezinárodních vztahů.

Svůj start ve společnosti CAPEXUS vnímám jako čest i výzvu zároveň. V současnosti se setkáváme s měnícími se požadavky a potřebami klientů tak, aby pracovní prostředí vyhovovalo novým standardům. Společně s celým marketingovým týmem budu usilovat o to, aby se naši stávající i noví klienti dozvěděli o všech službách, které jim v této souvislosti můžeme nabídnout.
Radim Petlach, marketingový ředitel CAPEXUS

Autor: Petr Bořuta

Zaujal vás tento článek? Sdílejte jej.