Čtyři aplikace, které vám usnadní komunikaci v týmech
Rozvoj a přístupnost digitálních technologií v posledních letech změnily řadu sfér, od každodenního života, až po komunikaci v práci. Umožnily nejen zefektivnění pracovních procesů napříč obory, ušetřily také mezinárodním firmám výdaje i čas pracovníků, kteří dříve museli pravidelně pendlovat mezi městy, státy i kontinenty. Na potřebné změny lze díky technologiím reagovat daleko pružněji, informace se přenáší rychleji a přesněji, týmy se dokážou snáze propojit a sledovat plnění jednotlivých úkolů. Podívejte se, co dokáží tyto aplikace, které používají firmy po celém světě.
Slack
Tento komunikační nástroj je v práci k nezaplacení.
V jednoduchém a přehledném prostředí lze s kolegy nejen chatovat, ale také posílat si dokumenty a ty následně komentovat. Chaty zaměřené na konkrétní projekty a úkoly mohou čítat několik desítek lidí i komunikaci ve dvou. Navíc se dá propojit s dalšími cloudovými službami, jako je například Google Disk. Výhodou je i snadné vyhledávání v historii komunikace.
Productboard
Dalším zajímavým českým startupem na vzestupu je aplikace zaměřená na řízení vývoje produktů a jejich hodnocení. Productboard se sídlem v Praze
a v San Franciscu pomáhá více než 1 200 firmám z různých oborů z celého světa. Cílem Productboardu je zachycovat podněty z trhu či uživatelský feedback
a prioritizovat během vývoje tak, aby firma dostala svůj nápad na trh co nejrychleji a v co nejlepší kvalitě.
MindMeister
Pokud potřebujete zkrotit svoje myšlenky a umístit je do souvislého celku, MindMeister je aplikace, kterou hledáte. Jednoduchý online nástroj podporuje brainstorming a vytváření myšlenkových map. Navíc se dá využívat i bez neustálého připojení k internetu a pro více lidí najednou. Uživatelé si mohou vytvářet a sdílet svoje myšlenky, komentovat a přidávat další dokumenty, obrázky či videa, stejně jako externí odkazy. Myšlenkové mapy si pak mohou přetvořit v interaktivní prezentaci. Aplikaci momentálně využívá deset milionů lidí.
TEEM
Aplikace slouží především k rezervování zasedacích místností. Poslouží tak samotným zaměstnancům i zaměstnavatelům a majitelům budov. Aplikaci lze využít pro tablety v místnostech, na recepci i v dalších společných prostorách. Zaměstnanci mohou zjišťovat obsazenost zasedacích místností na svém mobilu, kde se jim ukážou i podrobnější informace o velikosti a vybavení daného prostoru.
Chytrá aplikace ale pomáhá také zefektivnit využívání místností. Pokud někdo pár minut před plánovanou rezervací obsazenost nepotvrdí, místnost se uvolní pro ostatní. TEEM kromě toho dokáže analyzovat data o obsazenosti zasedacích místností a efektivnosti jejich využívání.
Publikováno: 31. 5. 2019