Asistent/ka týmu interiérového vybavení

Popis pozice

  • udržovat aktuálnost katalogů dodavatelů a databáze klientů
  • zpracovávat cenové nabídky
  • připravovat prezentace
  • aktivně komunikovat v ČJ a AJ s domácími i zahraničními dodavateli/klienty
  • pracovat s interním systémem, evidovat zpracované zakázky
  • vystavovat objednávkové listy zákazníkům, kontrolovat došlé faktury, kontrolovat objednávky, vyúčtovávat projekty

Co nabízíme

  • moderní a příjemné pracovní prostředí, které tě bude bavit
  • neformální atmosféra a přátelský tým, kde se budeš cítit jako doma
  • k pevné mzdě nabízíme atraktivní variabilní složku
  • 25 dní dovolené
  • po 4 odpracovaných letech jednorázově měsíc volna navíc
  • narozeninové volno
  • 3x sick day/rok
  • vzdělávání v oboru, jazykové kurzy
  • dotovanou MultiSport kartu
  • pondělní společné snídaně na pracovišti
  • jóga, masér, barber a pedikérka na pracovišti

Co je pro nás podstatné

  • SŠ technického či ekonomického směru
  • praxe v oboru velkou výhodou
  • dobrá znalost práce s MS Office, zejména MS Excel (PowerPoint)
  • ·ktivní znalost AJ
  • komunikativnost, spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost, důslednost
  • schopnost samostatného řešení problémů a organizační schopnosti
  • aktivní a iniciativní přístup k práci a zadaným úkolům
  • řidičský průkaz skupiny B výhodou

Naše volná židle čeká jen na vás

Máte pocit, že si sedneme? Nejlepší příležitost se k nám přidat!

Životopis