Asistent/ka týmu interiérového vybavení
Popis pozice
- udržovat aktuálnost katalogů dodavatelů a databáze klientů
- zpracovávat cenové nabídky
- připravovat prezentace
- aktivně komunikovat v ČJ a AJ s domácími i zahraničními dodavateli/klienty
- pracovat s interním systémem, evidovat zpracované zakázky
- vystavovat objednávkové listy zákazníkům, kontrolovat došlé faktury, kontrolovat objednávky, vyúčtovávat projekty
Co nabízíme
- moderní a příjemné pracovní prostředí, které tě bude bavit
- neformální atmosféra a přátelský tým, kde se budeš cítit jako doma
- k pevné mzdě nabízíme atraktivní variabilní složku
- 25 dní dovolené
- po 4 odpracovaných letech jednorázově měsíc volna navíc
- narozeninové volno
- 3x sick day/rok
- vzdělávání v oboru, jazykové kurzy
- dotovanou MultiSport kartu
- pondělní společné snídaně na pracovišti
- jóga, masér, barber a pedikérka na pracovišti
Co je pro nás podstatné
- SŠ technického či ekonomického směru
- praxe v oboru velkou výhodou
- dobrá znalost práce s MS Office, zejména MS Excel (PowerPoint)
- ·ktivní znalost AJ
- komunikativnost, spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost, důslednost
- schopnost samostatného řešení problémů a organizační schopnosti
- aktivní a iniciativní přístup k práci a zadaným úkolům
- řidičský průkaz skupiny B výhodou
Naše volná židle čeká jen na vás
Máte pocit, že si sedneme? Nejlepší příležitost se k nám přidat!