Nová posila v marketingu společnosti CAPEXUS: Vítáme Lukáše Opaleckého
Lukáš se stal novým marketingovým manažerem společnosti CAPEXUS. Do týmu přináší více než 12 let zkušeností z oblasti strategie, online komunikace a budování značky. Jeho cílem je společně s týmem posunout marketing na novou úroveň a dál rozvíjet silnou pozici CAPEXu na trhu.

Zkušenosti z komerční sféry i veřejného sektoru
Lukášova marketingová cesta začala na pozici produktového manažera u distributora IBM. Postupně se přesunul do prostředí velkých kampaní – staral
se o online marketingovou strategii pro Pražskou plynárenskou a posledních pět let vedl kompletní marketingové aktivity pro Zdravotní pojišťovnu OZP.
Tyto zkušenosti teď zúročí při řízení značky CAPEXUS a budování moderní a efektivní komunikace napříč kanály.

Moc se těším na nové výzvy, které práce v CAPEXu přinese. Pevně věřím, že všechny zkušenosti na nové pozici zúročím a společně se svým týmem posuneme marketing na další úroveň.

Marketing, který propojuje značku, tým i klienty
V nové roli se Lukáš chce zaměřit na strategické plánování značky, obsahového marketingu, digitálních kampaní a úzkou spolupráci s obchodním i interním týmem. Cílem je jasně a atraktivně komunikovat hodnoty CAPEXu, posilovat vnímání firmy jako lídra
v oblasti pracovního prostředí a efektivně
podporovat obchodní cíle.
Autor fotografií: Michaela Bursíková
Publikováno: 12. 5. 2025