Poradenství v oblasti pracovního prostředí

Kanceláře mají zcela zásadní vliv na motivaci, výkonnost, loajalitu i zdraví zaměstnanců. Požadavky na pracovní prostředí se neustále mění. Právě proto poskytujeme profesionální služby Workplace consultancy. Zjištěné poznatky pak promítáme do nového pracoviště, řady procesů i firemní kultury.

Co je poradenství v oblasti pracovního prostředí?

Nevíte, co si pod našimi službami Workplace Consultancy přesně představit a jaký je jejich hlavní přínos pro váš stávající i budoucí byznys? Zhlédněte video, prostřednictvím kterého vám ​​Ing. arch. Lucie Malá, Head of Workplace, představí hlavní přínosy.


Poznejte náš tým Workplace Consultancy

tým konzultantů

Jsme multidisciplinární

Poradenství vám poskytuje tým zkušených konzultantů. Najdete mezi námi specialisty na architekturu, stavbu, psychologii i change management či HR. Právě díky znalostem z více oborů přistupujeme ke každé konzultaci komplexně.

Dorazte na naše workshopy

Společně s odborníky pro vás několikrát ročně připravujeme konference, praktické workshopy a webináře z oblasti pracovního prostředí, díky kterým se dozvíte o nejnovějších trendech a zajímavých poznatcích.

konference
praktický workshop v CAPEXu
lidé sedící na schodišťovém pódiu

Za jakými projekty se službou Workplace Consultancy stojíme? 

A mnoho dalších


Často kladené dotazy

Co je to Workplace Consultancy?

Workplace Consultancy představuje poradenství v oblasti pracovního prostředí. Cílem je komplexně zvýšit efektivitu vašeho pracoviště. Poradenství přináší kombinaci kvalitativních a kvantitativních údajů, které vám pomohou efektivně nakládat s prostorem. a reflektovat potřeby vašich zaměstnanců.

Co je hlavním přínosem poradenství?

Poradenský proces přináší realizovatelné kroky ke zlepšení kanceláře, snižuje režijní náklady kanceláře, zvyšuje produktivitu, zlepšuje zapojení zaměstnanců a vytváří pracovní prostředí, které je šité na míru vaší organizaci a podporuje vás na všech úrovních.

Prostřednictvím čeho poradenství snižuje náklady?

Lidé a samotné kanceláře jsou dva z největších nákladů každého podniku. Proto má smysl zaměřit se na vytvoření kanceláře a kultury, která podporuje efektivitu a produktivitu. Poradenství v oblasti pracovního prostředí vám pomůže porozumět vaší společnosti a vašim lidem. Díky tomu přesně víte, jak velké mají kanceláře být a co v nich nesmí chybět. Právě díky těmto zjištěním můžete zásadně ušetřit.

Co dělá Workplace Consultant?

Konzultanti se zaměřují především na proces identifikace a realizace strategických zlepšení. Posuzují kancelář, identifikují příležitosti ke zlepšení a tvoří plán, jak tyto změny provést. Tento plán se může stát základním kamenem Design and Build projektu vašich nových kanceláří. Výsledkem díky tom může být rozvoj podpory zaměstnanců na pracovišti a snížení režijních nákladů.

Týká se poradenství také způsobu práce?

Způsob práce a samotné pracovní prostředí patří neodmyslitelně k sobě. Kanceláře je možné připravit na agilní způsob práce tak, jako to například dokazují nové kanceláře společnosti Avast. V rámci poradenství s vámi rádi probereme veškeré podrobnosti, představíme vám nový normál a zároveň sdílíme zkušenosti z naší bohaté praxe s řadou firem od malých startupů po velké korporáty.

Sejdeme se a probereme spolu vaše kanceláře budoucnosti?

workplace konzultantky Lucie Malá a Apolena Weissová
Proberme to třeba u šálku dobré kávy.