Poznejte našeho Head of Marketing Radima Petlacha

Přinášíme vám rozhovor s naším Head of Marketing Radimem Petlachem, který vede marketingový tým od června 2020. Radimův tým stojí kromě jiného například za videoreferencemi nových kanceláří společností T-Mobile nebo značky Becherovka.

Co je náplní práce marketingové týmu v CAPEXU? 

Microofice v nových kancelářích T-Mobile

Naše úloha jako marketingu a PR je budovat dobré jméno společnosti a zvyšovat povědomí o naší značce a službách, které nabízíme.

Dobrou práci poznáme podle toho, že se o nás na trhu
ví a jsou s námi spojovány pozitivní emoce. Také
máme dostatek poptávek, které následně
obchodní tým přetavuje do realizací.

Jak funguje tvůj tým?

Radim Petlach, Head of Marketing

Náš československý tým funguje velmi sehraně. Každý
má určitou silnou stránku nebo specializaci, takže
se vzájemně doplňujeme jako takové puzzle.

V CAPEXU jsme nejvíce digitálním týmem. Povaha naší práce nám umožňuje pracovat vzdáleně z domova nebo v podstatě odkudkoliv. Rádi se však setkáváme i v kanceláři, takže fungujeme v hybridním způsobu.

Čím je specifický marketing v CAPEXU?

Radim Petlach v nových kanceláří CAPEXU

Moc se mi líbí projekty, které naše týmy dokáží zrealizovat. U nás v marketingu je následně už
příjemná záležitost prostory zdokumentovat, napsat
o nich reference a promovat je na sociálních sítích,
na našem webu nebo na jiných komunikačních kanálech.

Co se ti líbí na práci v CAPEXU?

Ranní týmová káva na terase

Oceňuji naši firemní kulturu, která je uvolněná, přátelská a podporuje inovativní přístupy. Do práce chodím rád, protože mě baví a naplňuje. O to víc, že se
tady potkávám s kolegy, kteří svému oboru
rozumí a jsou v něm jednička.

Benefitů u nás máme celou řadu, od společných snídání přes letní grilovačky, teambuildingy, možnost využít multisport kartu až po jazykové kurzy.

Chcete se stát součástí našeho týmu?


Autoři fotografií: Martina Prášková, Prokop Laichter, Welcome to the Jungle

Publikováno: 14. 10. 2022  

Zaujal vás tento článek? Sdílejte jej.